Програма лояльності
Правила програми
- Бонуси нараховуються лише за купівлю товару брендів Samsonite, American Tourister, Lipault. При оформленні замовлень на товари інших брендів – бонуси поки що не нараховуються.
- Бонуси нараховуються в розмірі 5% від суми, сплаченої грошима (готівкою чи картою). На ту частину суми покупки, яка оплачена бонусами, нові бонуси не нараховуються.
- 1 бонус прирівнюється до 1 гривні.
- Накопичені бонуси стають доступними для використання через 15 днів після здійснення покупки і завершення операції продажу. Тоді ж інформація про кількість доступних бонусів з’являється в особистому кабінеті клієнта.
- Бонусами можна оплатити не більше 50% від вартості покупки. Якщо на товар вже надана знижка, то бонусами можна оплатити тільки частину, яка залишилася до застосування 50% від вартості покупки.
- Накопичені на рахунку клієнта Бонуси можуть бути використані для отримання грошової знижки. Розмір знижки залишається на розсуд Клієнта, враховуючи умови в п. 2.5.
- Термін використання бонусів - 1 рік від дати нарахування.
- Термін дії бонусного рахунку - необмежений.
- Одночасна оплата покупки бонусами, купонами і сертифікатами на знижку, неможлива.
- В деякі періоди можуть нараховуватися акційні бонуси. Дані бонуси будуть діяти обмежений час. Можуть нараховуватися у вигляді фіксованої суми або подвоєння / потроєння суми бонусів.
- Накопичення бонусів може здійснюватися без верифікації - за допомогою пошуку клієнта в базі за номером телефону, на який була проведена реєстрація. Для використання Бонусів обов'язково необхідно пройти верифікацію (на номер телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, прийде SMS повідомлення з 4х цифр).
- Умови повернення товару, при покупці якого, клієнтові був нарахований бонус: якщо покупець повертає товар, сума до повернення буде відповідати сумі сплаченої грошима, бонуси будуть повернуті на рахунок клієнта, а нараховані за покупку нові бонуси списані з рахунку клієнта.
- У разі якщо була зміна номера телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок - клієнт може звернутися в магазин мережі з паспортом. Якщо дані в базі і в паспорті збігаються - номер телефону, на який зареєструвався клієнт, буде змінений.
Реєстрація учасників
- Для того що б стати учасником Бонусної Програми Клієнту необхідно заповнити всі пункти в анкеті (замовленні) на сайті robinzon.ua або samsonite.ua.
- Беручи участь в Бонусної Програмі Клієнт дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних та спеціальних пропозицій, електронних комерційних повідомлень та іншої діяльності. Для цілей, передбачених цим пунктом, Компанія має право направляти листи, повідомлення та матеріали на e-mail учасника, а також відправляти повідомлення Viber або SMS-повідомлення.
- Надаючи заповнену анкету, яка містить персональні дані, або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, Клієнт висловлює свою однозначну згоду з правилами Бонусної Програми та участю в ній.
- В силу постійного вдосконалення Бонусної Програми Компанія залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до чинних Правил. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на сайті. Інформування Учасників Програми заздалегідь - не обов'язково.
Часті питання
Як почати продавати?
1. Заповніть заявку. Розкажіть про себе. Ми зв'яжемося з вами та детальніше обговоримо нашу співпрацю - “посилання на форму заявки”. 2. Підготуйте прайс-лист товарів. Сформуйте XML каталог ваших товарів для публікації на нашому сайті. - “посилання на вимоги до XML-файлу та до оформлення товарів”. 3. Підпишіть договір. Надайте необхідні установчі документи та підпишіть договір. 4. Почніть продавати. Виконуйте замовлення та отримуйте оплату від покупців зручним для вас способом.
Чому бонуси стають активними лише на 15-й день?
Так як термін повернення товарів, за Законом про захист прав споживачів, становить 14 днів - бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки
Чи існує особистий кабінет?
Так. На сайті ідентифікація за номером телефону
Якщо у меня змінився номер телефону?
При пред'явленні паспорта і підтвердження зазначених в анкеті даних ми можемо замінити номер телефону в системі.
Як нараховуються бонуси?
При покупці товарів, 5% від сплаченої вартості будуть переведені в бонуси. 1 бонус = 1 грн. Бонусна програма лояльності наразі діє лише для товарів від брендів Samsonite, American Tourister та Lipault.
Як перевірити кількість бонусів?
Кількість накопичених бонусів можна перевірити в особистому кабінеті на сайті. Реєстрація в особистому кабінеті відбувається за номером телефону, до якого прив'язується Ваш бонусний рахунок. Якщо у Вас вже є бонуси після покупок у мережі Samsonite та American Tourister, бонуси будуть доступні в особистому кабінеті на сайті через добу після реєстрації кабінету.
На що я можу витратити бонуси?
Ви можете оплатити до 50% вартості будь-яких товарів на сайті. Також якщо на товар вже діє знижка, то бонусами можна сплатити решту до 50% знижки. Сума бонусів до списання залежить від Вашого бажання в рамках заявлених правил (обмеження до 50%). Поки що використовувати бонуси Ви можете лише при покупці товарів від брендів Samsonite, American Tourister та Lipault.
Я не хочу заповнювати анкету ...
При відмові від заповнення анкети Ви не можете стати Учасником Бонусної програми. А також, при зміні / втраті номера телефону завдяки даним в анкеті ми можемо відновити доступ в особистий кабінет і відповідно до накопичених бонусів.
Що далі буде з моїми даними?
Дані будуть використані для ідентифікації Вас як клієнта, для нарахування та використання бонусів, а також для інформування про наші акції та новини.
Скільки дійсні бонуси?
Терміни дії бонусів вказані в особистому кабінеті. Дійсні 1 рік з дати покупки.
Скільки діє Бонусний рахунок?
Рахунок безстроковий
Чому не можу 2-у покупку оплатити бонусами?
Так як термін повернення товарів за Законом про захист прав споживачів становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки.
Хочу скористатися бонусами зараз
Так як термін повернення товарів за Законом про захист прав споживачів становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки
Що робити якщо бали не були зараховані на карту?
Необхідно зв'язатися з магазином, в якому була зроблена покупка. Номер телефону можна знайти на сайті.