Питання та відповіді
Як працює Robinzon?
Оформити замовлення в онлайн-магазині Robinzon можна цілодобово. Колл-центр для прийому дзвінків/повідомлень та опрацювання замовлень працює в наступному графіку: Пн-Нд: з 10:00 до 20:00
Як швидко доставляєте товар?
Щодо доставки, більшість замовлень відправляються нами день у день або наступного дня. Є винятки, коли відправка займає до 3-х днів. Після оформлення Вами замовлення менеджер зв'яжеться з Вами і обов'язково зорієнтує по термінам доставки.
Чи є на площадці не оригінальний товар?
Ми ретельно перевіряємо всіх постачальників товару, працюємо з усіма партнерами на юридично оформлених засадах, тому вірогідність розміщення на нашому сайті товарів - підробок/реплік чи копій виключаємо. Співпрацюємо лише з офіційними закордонними виробниками та українськими дистриб'юторами. Всі товари на площадці підтримуються заявленою гарантією від виробників.
Чому за кордоном ціни на товари можуть бути нижчими?
Дійсно іноді продукцію іноземних брендів за кордоном можна знайти за більш вигідними цінами, ніж в Україні. Це пов'язано з багатьма факторами: умовами дистрибуції, розміром податків, мита на ввезення товарів, знижок від виробників для окремих регіонів, супутніми сервісами магазинів тощо. Наші ціни та всі умови покупки - публічні та розміщені на сайті. Рішення стосовно покупки, звичайно, на Вашій стороні. Якщо вирішете купувати товари в інших країнах, єдина порада від нас: переконайтесь в можливості отримання гарантійних послуг на випадок виникнення будь-яких проблем з товаром. У разі появи додаткових питань - звертайтесь до нашого кол-центру за вказаним на сайті номером телефону чи через форму зворотного зв'язку.
Чи бувають у вас розпродажі?
В нашому онлайн-магазині ми практикуємо періодичні знижки на честь деяких національних та міжнародних свят та ситуативних нагод. Також іноді відкриваємо розпродаж на товари минулих колекцій та сезонів. Але такі зниження цін є більше виключенням, ніж нашою традиційною політикою. Як надійний продавець лише оригінальних товарів від офіційних виробників та постачальників і відповідальний платник податків, ми витримуємо рекомендовані роздрібні ціни та дотримуємось цивілізованої конкуренції.
Чи можна оплатити на безготівковий рахунок?
Так, звичайно, можемо оформити оплату за виставленим рахунком. Всі деталі замовлення: кіл-ть товарів, ціну продажу та порядок поставки можна обговорити з менеджером. Для цього телефонуйте за вказаним на сайті номером телефону або залишайте звернення через форму зворотного зв'язку на сторінці "Контакти".
Чи можу я обміняти товар, якщо минуло більше 30 днів після покупки?
Обмін або повернення товару належної якості може бути здійснено протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, починаючи з наступного дня після отримання товару, за умови збереження його товарних властивостей (наявність бірок, відсутність ознак використання, цілісність упаковки тощо). Тільки якщо товар виявився з прихованими виробничими дефектами його можна повернути/обміняти протягом гарантійного терміну. Для цього потрібно отримати документ від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості), мати з собою гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату товару. Товар повертається в повному комплекті. .
Чи пропонуєте ви знижки постійним клієнтам?
В онлайн-магазині Robinzon існує бонусна програма лояльності, поки що вона поширюється тільки на такі бренди, як Samsonite, American Tourister та Lipault. При купівлі цих товарів на Ваш бонусний рахунок буде нарахована відповідна кількість бонусів. 1 бонус = 1 гривня. Ви можете використати ці бонуси для оплати товарів зазначених брендів протягом року з дати нарахування. Більш детально ознайомитись з умовами можна на сторінці Програми лояльності, посилання на яку вказано у нижній панелі сайту.