Оплата та доставка

Ми працюємо день у день, щоб зробити процес оформлення та отримання замовлення максимально зручним та швидким.

Увага!!! Умови, вказані нижче, є актуальними для товарів, де продавцем зазначено Robinzon.
Для товарів інших продавців на майданчику - умови можуть відрізнятися.

Адресна доставка Робінзон в Києві

Замовлення від 5 000 ₴ — доставка безкоштовно

Замовлення до 5 000 ₴ — доставка 200 ₴

  • Здійснюється протягом 1-2 днів з моменту надходження замовлення за попереднім погодженням з Вами.
  • Графік доставки по Києву: Пн-Нд з 12:00 до 20:00

Доставка Україною

Замовлення від 2 500 ₴ — доставка безкоштовно

  • Для замовлень вартістю менше 2500 ₴ - послуги доставки сплачуються покупцем.
  • Відправка Україною здійснюється через сервіс доставки «Нова Пошта» протягом 1-2 днів з моменту надходження замовлення.
  • Отримати замовлення може тільки та особа, яка зазначена в транспортній накладній, як одержувач. При собі одержувач має мати документ, що посвідчує особу.
  • Доставка по території України здійснюється на обране покупцем відділення «Нової Пошти».
Увага! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5-ти робочих днів, після завершення цього терміну - повертається відправнику.

Оплата

  • Оплата готівкою кур'єру при отриманні товару, за умови вибору способу доставки «Адресна доставка Робінзон»;
  • Оплата карткою через термінал кур'єра при отриманні товару, за умови вибору способу доставки «Адресна доставка Робінзон» (прохання заздалегідь попередити менеджера про Ваш вибір, кур'єр не завжди має при собі термінал);
  • Накладений платіж через сервіс доставки «Нова Пошта»;
  • Оплата банківською картою VISA Visa/ MasterCard Mastercard безпосередньо на сайті через сервіс LiqPay.
Щодо доставки, більшість замовлень відправляються нами день у день або наступного дня. Є винятки, коли відправка займає до 3-х днів. З доступних на сайті Ви зможете вибрати оптимальний для Вас варіант.

Отримання товару

Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду товару, приймаються продавцем до факту передачі товару покупцеві.

В комплекті з товаром обов'язково має бути товарний чек та гарантійний талон.

Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних товарів рекомендуємо проводити виключно у відповідних авторизованих сервісних центрах.